Головна » Zwrot i wymiana towarów

Zwrot i wymiana towarów

Firma zapewnia zwrot i wymianę towarów o odpowiedniej jakości zgodnie z ustawą „O ochronie praw konsumentów”.

Warunki zwrotu i wymiany

Zwrot i wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez kupującego.

Dostawa zwrotna towarów odbywa się na podstawie umowy.

Warunki zwrotu towarów o odpowiedniej jakości

Uwaga! Cała lista towarów odpowiedniej jakości na naszej stronie podlega zwrotowi i wymianie!

Towary odpowiedniej jakości

Towary odpowiedniej jakości obejmują wszystkie towary:

  • które nie były używane;
  • które zachowały swój znak towarowy, właściwości konsumenckie, plomby, etykiety, oryginalne opakowanie;
  • do których dołączone są dokumenty wysłane wraz z towarem.

Zwrot towarów

Aby skoordynować zwrot towarów, należy zadzwonić pod numery telefonów podane w sekcji „Kontakty”:

  • +380 (63)-508-708-0
  • +380 (68)-508-708-0

Zwrot towaru odbywa się zgodnie z danymi podanymi w TTN po otrzymaniu przesyłki.

Kto powinien zapłacić za zwrot towaru

W tym przypadku przy zwrocie towaru nie zwracamy kosztów związanych z kosztem usługi dostawy. Mianowicie – odjazd kuriera lub koszt wysyłki przez firmę transportową do innego miasta, zgodnie z deklaracją (TTN). W przypadku rezygnacji z towaru koszt usługi zwrotu pokrywa kupujący.

Okres zwrotu pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru przez nasz magazyn, w ciągu 3 dni roboczych środki zostaną zwrócone na dane, z których dokonano płatności.

Co należy zrobić, aby wymienić towar

Aby uzgodnić wymianę towarów, należy skontaktować się z nami pod numerami telefonów podanymi w sekcji „Kontakty”:

  • +380 (63)-508-708-0
  • +380 (68)-508-708-0

Wymiana towaru jest dokonywana na podstawie określonych danych w liście przewozowym po otrzymaniu przesyłki. Przy wymianie towaru nie zwracamy kosztów związanych z kosztami usług kurierskich. Mianowicie – odjazd kuriera lub koszt wysłania firmy przewozowej do innego miasta, zgodnie z deklaracją (TTN). W przypadku rezygnacji z towaru koszt zwrotu pokrywa kupujący.

Termin wysłania towaru na wymianę

Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru, który Ci nie pasuje w ciągu 1-3 dni roboczych zostanie wysłany inny wybrany przez Ciebie produkt.

Po otrzymaniu towaru okaże się, że jest on wadliwy lub uszkodzony

Jeśli po otrzymaniu towaru okaże się, że jest on wadliwy lub uszkodzony, należy sporządzić protokół szkody w obecności przedstawiciela firmy transportowej. Poinformuj nas o numerze tego protokołu i ilości uszkodzonych towarów. Zwrotu lub wymiany uszkodzonego towaru należy dokonać na dane określone w liście przewozowym po otrzymaniu przesyłki.

Zwrot lub wymiana uszkodzonego towaru

W przypadku wadliwych towarów, koszt dostawy w obie strony pokrywa My.

Zgodnie z ustawą „O ochronie praw konsumentów” firma może odmówić wymiany i zwrotu towarów o odpowiedniej jakości. Jeśli należą one do kategorii określonych w aktualnym Wykazie towarów nieżywnościowych odpowiedniej jakości, niepodlegających zwrotowi i wymianie.

Shopping Cart